Aankomst - Reisverslag uit Hamilton, Canada van Esther Rozeboom - WaarBenJij.nu Aankomst - Reisverslag uit Hamilton, Canada van Esther Rozeboom - WaarBenJij.nu

Aankomst

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

06 Maart 2011 | Canada, Hamilton

Hallo allemaal,

Na een intensief weekend, met een geweldig feest, en natuurlijk weer afscheid nemen van mijn zusje, was het ook voor mij tijd om te gaan.

Vanmorgen ben ik door Eddy uitgezwaaid op Schiphol. Na een paar uurtjes wachten in London Heathrow (damn...wat een groot vliegveld!) op de vlucht naar Canada (daar eindelijk Megamind gekeken, geweldig!) en aangekomen in Toronto.

De geboekte 'van service' heeft me heel netjes thuis voor de deur afgezet, en dat was maar goed ook, het was zelfs nu nog 45 min rijden! maar we hebben gezellig gekletst, en terwijl ik mijn Engels oppoetste heeft de chauffeur me op de hoogte gebracht van alle 'lekkere' fastfood ketens... dat zijn er heel wat!

Nu zijn de koffers uitgepakt, en kun je een kleine impressie krijgen van mijn kamer. Het is enorm groot eigenlijk, en ziet er prima uit.
Dan is het nu ook tijd om te gaan slapen. De zenuwen even te onderdrukken, want morgen is er weer een dag! Om 07.24 gaat de bus al... dus uitslapen is er nog niet bij :)

Een heel dikke knuffel uit het verre, witte en koude Canada!

Esther

  • 07 Maart 2011 - 04:18

    Eef:

    Hey zusje, je kamer ziet er toppie uit! nu nog wat foto's op de muur etc... Hoop dat je slaapzak warm genoeg is! Hoe wit is het buiten? Kun je met de fiets gaan proberen of niet?
    laat me weten hoe je eerste dag morgen is gegaan, maar eerst: slaap lekker!
    kus

  • 07 Maart 2011 - 08:20

    Joyce:

    wooow wat een enorme kamer! die krijg je nooit vol met 1 zo'n koffer;)

    fijn dat alles goed is gegaan met de reis, maar daar heb je ondertussen natuurlijk al heel wat ervaring in opgedaan. ben heeel benieuwd naar je eerste stagedag. heel veel plezier en succes!

    dikke knuffel

  • 07 Maart 2011 - 09:21

    Michelle:

    Hée Esther,

    mooi dat je reis goed verlopen is! En dan wacht er ook nog eens zo'n nette kamer op je; deze reis(ervaring) kan niet meer fout gaan als je het mij vraagt! Laat de ontbijtkoek smaken morgenvroeg ;), en ik wens je een heel mooi begin van je stage!

    Liefs Michelle

    p.s. Ik zie dat het ene (rode) koffer niet voldoende was om alles in mee te nemen? ;)

  • 07 Maart 2011 - 10:00

    Jojanneke:

    Lieve zus, ben blij dat je heel aangekomen bent! Ziet er goed uit hoor! Heel veel succes vandaag!

    Dikke kus

  • 07 Maart 2011 - 11:05

    Alina:

    Wat fijn! Je bent niet afgezet, of eigenlijk wel maar dan op de goede manier :) en hebt een lekker plekkie!
    net als de anderen ben ik ook benieuwd naar je eerste werkervaringen.
    dikke kus,je zus

  • 07 Maart 2011 - 16:25

    Marjo:

    Er staat al een bloemetje naast je bed zie ik. Over een paar weken komen er vast meer atributen om je kamer gezellig te maken.
    Veel succes je eerste werkdag.
    Groetjes uit zonnig Raalte

  • 07 Maart 2011 - 17:28

    Jos:

    Na al dat gekus van de familie even een gedichtje van de dorpsdichter in Raalte, die met vele duizenden hier langs de carnavalsoptocht heeft gestaan:
    Een paard bij buurvrouw Jansen
    Een kamerbreed tapijt
    Een bloemetjesgordijn
    En heel veel confetti tot mijn spijt
    Confetti in mijn oren
    Confetti overal
    Confetti in mijn oren
    Het is weer Carnaval !!

  • 07 Maart 2011 - 17:34

    Jos:

    Confetti in mijn biertje !

  • 07 Maart 2011 - 19:42

    Jacoline:

    Hey Es!

    Picobello kamer hoor, niets mis mee. Hoop dat tie warm genoeg was ;-) En vandaag al gewerkt? Nou geniet van deze bijzondere ervaring en dat geweldig grote (witte) land!

    Dikke hug,
    je tantetje J.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Canada, Hamilton

Esther

Actief sinds 02 Okt. 2009
Verslag gelezen: 107
Totaal aantal bezoekers 26964

Voorgaande reizen:

06 Maart 2011 - 22 Juni 2011

Canada, een nieuw avontuur!!!

07 November 2009 - 23 December 2009

Japan, het land voor Technische Geneeskunde?

Landen bezocht: