Lui en druk met andere dingen - Reisverslag uit Tokio, Japan van Esther Rozeboom - WaarBenJij.nu Lui en druk met andere dingen - Reisverslag uit Tokio, Japan van Esther Rozeboom - WaarBenJij.nu

Lui en druk met andere dingen

Door: Eddy

Blijf op de hoogte en volg Esther

22 December 2009 | Japan, Tokio

Dat trouwe lezers!!

Vandaag en gisteren geen reisverslag wat is dat nu??
Nou gisteren zaten er een stel mutsen uit Frans-Canada de computers bezet te houden, en vandaag doen we nog de leuke laatste dingen (lees tas inplakken)

Om te laten zien dat we ons vandaag en gisteren prima vermaken de links waar we zijn geweest, heen gaan:

Het NEMO van Japan
www.miraikan.jst.go.jp

Ontspannen in de onsen

Eten

De laatste groeten uit Tokyo!

E&E

• 22 December 2009 - 07:58

Jacoline:

Ze zeggen toch: "Rare jongens die Romeinen" ? Na het vorige stukje gelezen te hebben moet dat "Japanners" worden ;-) Tjonge, die kuif zeg, geweldig!

Geniet van jullie laatste indrukken en een goede reis terug. We hopen jullie gauw te zien met foto's en live-verslagen!!

Dikke hug,
    tantetje J.

• 22 December 2009 - 12:47

Esther:

Hmm.. helemaal met ons buikje vol duiken we het bed in.. De wekker staat op tijd en de route is uitgezocht.. Hierbij nog een dikke knuffel en tot ins ons witte kikkerlandje!!!

Groetjes uit Tokyo
    E&E

• 22 December 2009 - 13:51

Michelle:

Zit de reis er toch al weer op... Een goede vliegreis en een warm welkom thuis gewenst!
    Liefs Michelle