weerverhalen - Reisverslag uit Hamilton, Canada van Esther Rozeboom - WaarBenJij.nu weerverhalen - Reisverslag uit Hamilton, Canada van Esther Rozeboom - WaarBenJij.nu

weerverhalen

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

10 Maart 2011 | Canada, Hamilton

Hoi hoi,

Dus het is beter weer in Nederland... tja daar kon ik op rekenen :)
Maar niet getreurd, het klaart vast wel weer op. Inmiddels wordt het zoeken van een fiets dus op een laag pitje gezet :P En gaat de bus nog trouw heen en weer. Ik had vandaag alweer voor de 3e keer dezelfde buschauffeur terug. Het is heel grappig, want iedereen zegt altijd 'Hi, how are you' zonder daar waarschijnlijk iets mee te bedoelen dat ze echt geïnteresseerd zijn. Maar als je vriendelijk terug zegt ' I'm good, and you?' dan komt er een glimlach te voorschijn! Echt de moeite waard dus :P en je wordt er zelf nog vrolijk van ook.

Dat mag ook wel, want op het werk (ik zit met 2 dames, mijn baas en de secretaresse op de gang) is het werken en werken, zelfs geen koffiepauze! Gelukkig kan ik straks ook in het lab aan de gang met iemand anders, die komt oorspronkelijk uit de UK, dus kan de aanpassingen voorstellen. kortom, iets om over te kletsen! Ik ontwikkel nog tot een grote kletskop :P

Heb vandaag dan ook maar een Canadese rekening geopend, was gelukkig niet zo'n groot probleem, maar ze blijven hier ouderwets... alles gebeurd met papieren cheques (of had ik dat al verteld?). Gelukkig hebben ze het internet bankieren ook ontdekt :P

Dat was weer een kort berichte voor de verandering.Bedankt voor de nieuwsflitsen, en het weer!
En Marjo, de Teddy jr. slaapt lekker met mij in de slaapzak hoor :P heerlijk een naar Eddy ruikende knuffel naast je :)

Allemaal een heel dikke knuffel!

Groetjes,
Esther

P.S. Suzanne, alvast gefeliciteerd met je verjaardag! En een fijne vakantie!!

• 11 Maart 2011 - 07:14

Ed:

Allemaal leuk die guide, maar slaan we wel even hoofdstukje "Finding a boyfriend
    or girlfriend" over???

:P

• 11 Maart 2011 - 07:17

Ed2:

Trouwens het "Hello How are you" klinkt heel bekend ;)

Een stukje over excersise:
    "When the weather is unpleasant, many people walk inside
    shopping malls."
    Dat is toch wel een beetje sneu..

• 11 Maart 2011 - 07:44

Alina:

was je nog geen kletskop dan? ;)
    Zit aan het ontbijt, zo naar school daarna weekend! Het zonnetje schijnt, vanmiddag er lekker even uit. dikke kus uit grun

• 11 Maart 2011 - 08:24

Joyce:

Oe! das alweer snel een berichtje. 'k had de vorige nog niet gelezen, maar nu wel op gereageerd;) Volgens mij gaat het wel goed komen met mensen om wat mee te doen, als ik het zo hoor heb je iig al wat aansluiting;)
    Jammer van de pauzes, maar misschien komt daar nog wel wat verandering wanneer jullie buitenlanders de meerderheid gaan worden. Gewoon lekker tussendoor blijven kletsen;)

xxx

• 11 Maart 2011 - 09:31

Jojanneke:

Maar, de grote vraag is natuurlijk, zijn je schoenen lekker warm?!

Kus!

• 11 Maart 2011 - 15:28

Esther:

haha, leuke berichtjes!!!
    Ja, de schoenen zijn ontzettend goed! Het is wel een beetje raar, al die mensen met paraplu en winterlaarzen, maar ik val zeker niet uit de toon :P
    Thanks voor je tip Eef! Ik ga ernaar kijken bij het volgende WOG moment :P

• 11 Maart 2011 - 15:59

Jacoline:

Oh, wat lief!! Een knuffel die ruikt naar Eddy;-) De ene knuffel ingeruild voor de andere... Tja, je moet toch wat he? ;-)

Blijf maar lekker kletsen Es, wie weet komen ze dan vanzelf ook op gang. En anders 'kletsen' wij wel tegen je!

Dikke kus vanuit een zonnig (gaat de lente nu toch eindelijk beginnen) Nederland!