Maandag: afscheid en nieuwe ontmoetingen - Reisverslag uit Hamilton, Canada van Esther Rozeboom - WaarBenJij.nu Maandag: afscheid en nieuwe ontmoetingen - Reisverslag uit Hamilton, Canada van Esther Rozeboom - WaarBenJij.nu

Maandag: afscheid en nieuwe ontmoetingen

Door: Esther

Blijf op de hoogte en volg Esther

25 April 2011 | Canada, Hamilton

(vergeet niet de vorige berichtjes te lezen, we hebben veel beleefd, dus ik heb de avonturen opgesplitst, en vergeet niet een berichtje achter te laten ;) )

Vandaag was helaas alweer de laatste van dit korte avontuur. Eddy vliegt vanavond terug naar Nederland, en ik blijf nog 6 weken hier om het project af te maken. Gelukkig heeft hij nu veel dingen kunnen zien, mijn werkplek, mijn baas ontmoet en een boel vrienden hier leren kennen!

Vandaag was een dag van inpakken, auto terug brengen, en naar het vliegveld. Maar daarbij werden we verrast door Julie! Zij heeft haar Smart voor een dagje geruild met de 5-zits van Henk, een kennis van haar oom die oorspronkelijk uit Nederland komt. In die auto hebben we uiterst luxe Eddy voor het vliegveld kunnen afzetten! Dat scheelde hem weer een ontzettend lange busrit, en aangezien vandaag weer erg nat en miezerig is was dat wel erg welkom! Helaas is hij wat vroeg...het vliegtuig moet nu ongeveer gaan opstijgen... Maar 2 boeken en een laptop moeten je vast hebben vermaakt?!

Julie en ik hebben de auto terug gebracht, en ik heb Henk en zijn vrouw mogen ontmoeten. En wat begon met een kopje thee is uitgelopen tot een dinertje bij de Viet-Thai! Het is wonderlijk hoe dit kan lopen! Heerlijk eten, en wat een gezelschap! Dit Nederlands-Noorse koppel heeft heel wat meegemaakt en ik kijk er naar uit om hen te ontmoeten voor het grote motor event op vrijdag de 13e! Een tot nationaal event uitgegroeide motor aangelegenheid, groter dan de TT als ik het begrijp waar elke Canadees met een motor toch geweest moet, kortom, ben benieuwd naar het volgende avontuur!

Maar nu moet er eerst wat werk worden ingehaald, vandaag was officieel niet vrij, dus die uren moeten worden bijgehaald... Maar niet getreurd, we hebben een mooie week gehad, en ik kijk alweer uit naar de volgende avonturen ,en onze echte grote vakantie voor over 6 weken als Eddy weer in het vliegtuig stapt, en we 2.5 week kunnen reizen door dit fantastische Canada!

Groetjes, en een heel dikke knuffel,

Esther

P.S. Hoe is het inmiddels in Nederland? Mag er weer ge bbq-ed worden? Of is de droogte toch erg gevaarlijk geworden? Je kunt het je hier bijna niet voorstellen, zo nat en koud is het nog...

• 26 April 2011 - 06:48

Eef:

groter dan de TT, dat willen we zien! ;) hier is het inderdaad erg droog (grote heidebrand geweest afgelopen nacht) maar ook erg mooi tour weer! Simon en ik hebben ons eerste tochtje alweer gemaakt... heerlijk :D nu onze 'voortuin' af is, pakken we onze moto's lekker sneller! mis jij je eigen suki al een beetje...?ben benieuwd wat voor monsters je daar tegenkomt! Kus

• 26 April 2011 - 08:43

Je Vader:

even woggen en zoeken naar een berichtje van jullie. En ja hoor niet 1, maar wel 4. Goed te lezen dat het volop genieten is. Met al die mooie reisverslagen wordt ik wel erg jaloers. Ga je in Nederland straks rose bier drinken, nu je zoet bier gewend bent?

• 26 April 2011 - 14:11

Hans:

Hey Esther
    Ik lees dat het goed met je gaat en genoten heb met een weekje Eddy bij je geweest is.Het is hier droog met veel zon en stuifzand als ik een buitenrit maak Met Black en Queenta gaat het goed verder is als nog het zelfde Vr Groetjes uit Ruinen

• 26 April 2011 - 14:33

Marjo:

hallo Esther,
    Ed is al weer geland op Schiphol en zit nog in de trein naar Enschede.
    Hij was wel moe van de reis, gelukkig is het eindstation Enschede en als hij in slaap valt dan vinden ze hem wel met de grote schoomaak.
    Fijn dat jullie zo'n toffe week hadden, nu kun je het nog wel 6 weken volhouden tot Ed terug komt.
    Wat heb je weer leuke verhalen.
    Groetjes uit zonnig Raalte.

• 26 April 2011 - 14:33

Marjo:

hallo Esther,
    Ed is al weer geland op Schiphol en zit nog in de trein naar Enschede.
    Wat heb je weer leuke verhalen.
    Groetjes uit zonnig Raalte.

• 26 April 2011 - 17:08

Eddy:

Zoh Zoh

Na de lange reis is het leuk te lezen dat mensne niet stil hebben gezeten terwijl ik doelloos op de vliegvelden en in de vliegtuigen heb gehangen..

Mijn moeder is zelfs zo blij met de berichtjes dat er twee keer wat word gepost! ;)

Groeten vanuit zonnige warme Enschede!

• 26 April 2011 - 17:08

Eddy:

Zoh Zoh

Groeten vanuit zonnige warme Enschede!

• 27 April 2011 - 07:32

Michelle:

He lieve esther,
    met je man terug in Nederland kun je weer hard aan het werk ;)! Nu maar hopen dat je niet te veel gaat dagdromen over de mooie tijd met Eddy in Canada!! ;) (no offence Eddy :))

Liefs Michelle
    ps. Check je mail :D