update - Reisverslag uit Tokio, Japan van Esther Rozeboom - WaarBenJij.nu update - Reisverslag uit Tokio, Japan van Esther Rozeboom - WaarBenJij.nu

update

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Esther

13 November 2009 | Japan, Tokio

Hallo allemaal,

Een heel erg dikke knuffel, en heel veel zoenen vanuit Tokyo! klinkt dat leuk he ;)
Het is hier onwijs gaaf! We hebben deze week zoveel gezien, alle avonturen kun je lezen op www.studytourjapan.nl !! Elke dag komt er een dagverslag op te staan, kijk even bij de blog, dan is het vast te vinden,
We hebben al een bezoek gebracht aan
- symposium over medische robotica, georganiseerd door prof. Fuiji san
- TWIns, een samenwerking tussen de universiteit van Waseba en het Womans Medical Hospital van Tokyo
- Cyberdyne
- Hitachi
- Canon
- Universiteit van Tokyo, een van de top universiteiten van de wereld!

Een uiteenlopende ervaring van super luxe lunch, [bentobox], waarvan je natuurlijk van alles moet proberen, ik moet zeggen dat neutrale rijst (op de Japanse manier!!) een welkome tussendoor is bij alle rariteiten! :)
We zijn gisteren om 4 uur op gestaan om naar de Fuiji fisch market te gaan, met gigantische tonijn van meer dan anderhalve meter! daarna een bezoek aan de Canon headquarters, met gigantische luxe, en een geweldige rondleiding, en als afsluiting, omdat we nog niet moe genoeg waren, nog even naar het festival.

Morgen gaan we naar Kamkura, en zondag maken we een wandeling door Tokyo, het wordt fantastisch!

lees de avonturen op onze site, en hopelijk tot snel!!

Knuf, Esther

• 13 November 2009 - 14:43

Michelle:

Hey lieve Esther,

wat fijn dat het allemaal super bevalt! Je komt toch wel nog terug he? Want als je daar zelfs de rijst gaat lusten....vergeet niet; hier in Nederland hebben we gebakken aardappeltjes die veeeel lekkerder zijn ;).
    Ik ben in het azM bezig; en het voelt al een beetje zoals de stages geloof ik. AKA zelf uitzoeken. Maar, ik ben er al wat aan gewend en ik vind het echt erg leuk:)
    Geniet nog van je heerlijke reis! En ik zal de dagverslagen blijven lezen:).

Dikke knuffel terug!
    Heel veel liefs Michelle

• 13 November 2009 - 15:02

Wouter:

Hey Esther,

leuk om alle verhalen te lezen, zowel op jullie studiereisblog als ook hier :-) heb nu al zin om ook naar Japan te komen :p

Heel veel plezier de komende weken!!

Wouter

• 14 November 2009 - 15:05

Jos Rodijk:

Welk lootje heb jij voor Sinterklaas getrokken?
    Dat is natuurlijk de inleiding voor de volgende vraag:"hebben ze in Japan ook zoiets als Sinterklaas? Hoe heet de eventuele Japanse versie?" Knuf Jos

• 14 November 2009 - 18:21

Suzanne:

Ha die Esther!!

Leuk om je zo te volgen!!
    Ik lees dat je al heel veeel gezien en geproefd hebt! Zelfs rijst! Wat is op de Japanse manier dan?? Heel veel plezier nog en hou ons op de hoogte van je mooie verhalen en avonturen!!

Veel liefs Suzanne!

Ps: sinds wanneer geef jij "knufs" Jos??? En waarom krijg ik die nooit??

• 14 November 2009 - 20:13

Eddemans:

Die "knufs" zijn ook nieuw voor mij.. Misschien hoopt Jos op hele speciale gadgets voor sinterklaas..

• 17 November 2009 - 08:27

Alina En Roele:

Hey Es,

Net je website gezien, bizar hoor hoe anders dat is als in Nederland. Ik hoop dat je ook nog een beetje kunt slapen af en toe zodat je overdag kunt genieten want het leek alsof je erg druk was.

geniet ervan!

• 17 November 2009 - 17:36

Jos:

Hallo Esther
    Ed zal je wel een sterk verhaal in de mail gezet hebben over zijn biljartkunsten, maar uiteindelijk heb ik de strijd nog ruim in mijn voordeel kunnen beslechten.
    In Osaka woont de oude meester van het groene laken, Kobajashi. Doe hem de groeten van Ed en mij.