Osaka - Reisverslag uit Osaka, Japan van Esther Rozeboom - WaarBenJij.nu Osaka - Reisverslag uit Osaka, Japan van Esther Rozeboom - WaarBenJij.nu

Osaka

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Esther

20 November 2009 | Japan, Osaka

Hallo allemaal!!

wat een leuke reacties allemaal!! Erg leuk om te lezen dat de verhalen hier gevolgd worden!!

Eergisteren zijn we in Osaka aangekomen, het is ook een heel grote stad, maar toch heel anders dan Tokyo, dit is de stad van het goede eten +)

dat gaan we dan ook heel goed uitproberen!!
vandaag nog eens naar de Universiteit van Osaka, en morgen een vrije dag. Overmorgen gaan we naar Naram, de oude hoofdstad van Japan en een groot cultuur centrum!!
die avond zullen we overnachten in een echte tempel, dus ik ben heel benieuwd hoe die tatamimatjes liggen ;)

voor nu allemaal een heel dikke knuffel uit Osaka, en succes met alle voorbereidingen voor Sinterklaas ;)
de goedheiligman is hier helemaal niet te zien, maar de kerstverdieringen zijn er zeker wel!!

knuffel en kus! Esther

• 20 November 2009 - 07:09

Michelle:

Hey lieve Esther,

mooi om te lezen dat het allemaal goed bevalt! Hier is de Sint inderdaad aangekomen en zijn alle surprise voorbereidingen in volle gang! Als je weer terug bent dan kunnen we onder t genot van een (chocolade)pepernoot weer helemaal bijpraten!

Liefs en een dikke knuffel
    Michelle

• 20 November 2009 - 09:48

Alina:

Hey zusje,

Klinkt alsof je het reuze naar je zin hebt. Mooi! Hier loopt ook alles wel, niet veel bijzonders. Vorige week zijn 2 sollicitanten langs geweest voor de baan als zangdocent. We horen eind november begin december wie er komt.

Met Roele is ook alles goed, die studeert veel op zijn eigen vleugel en is dus niet veel meer op het cons.
    wat betreft sinterklaas. Ik vier het dubbel, bij Roele en thuisthuis. Heb er wel zin in, kunje voorstellen, ik? anti lootjes trekker. Nu ja, kijk uit naar je volgende verslag!

dikke kus!

ook groetjes van Roele!

• 20 November 2009 - 18:39

Hans:

Hey
    Esther ik lees dat je het goed naar je zin heb dat vinden wij heel fijn.Met ons gaat het net als altijd goed.Met Black heb ik 3 winstpunten gehaald super!!
    Gr en nog goede weken met Ed.liefs Bets enHans

• 20 November 2009 - 19:12

Esther:

Hoi Hans en Bets!

een heel dikke knuffel speciaal voor jullie, en een heel dikke knuf aan Black en Queenta!!

groetjes, Esther

• 21 November 2009 - 09:44

Evelien:

Hey zus!
    Leuk Leuk! op tatamimatjes liggen :P ben heel benieuwd ;). Blijf schrijven over wat je doet want het wordt hier goed gevolgd!
    Hier is alles verder prima :) kijken uit naar je verhalen straks met kerst!
    dikke knuffel en kijk je ogen uit he!
    -x-

• 23 November 2009 - 22:54

Simon:

Hey Esther,

Zo te lezen heb je het prima naar je zin. Wat hebben jullie al veel gedaan, gezien en meegemaakt. :-) Geniet er van!

• 25 November 2009 - 17:54

Jos:

Ik hoor van Ed dat hij nog 'n hotel in het door de Sumo-happening bijna uitverkochte Fukuoka heeft gevonden. Dat zal een welkome afwisseling zijn van de low-budget slaapgelegenheden. Na die prachtige studentenreis nóg even een paar weken op eigen gelegenheid in het land van de rijzende zon. Ook voor de komende weken weer veel toi toi toi.
    Hier maken novemberstormen het werk voor het paard van Sinterklaas bijna onmogelijk. Zwarte Piet komt bij ons het dak niet meer op om speculaas door de schoorsteen te mikken. Ik neem wel een lekkere whisky. Gr.

• 25 November 2009 - 18:56

Eddepet:

Jos heeft helemaal gelijk.
    maar Voor het zover is moet ik nog een paar kleine dingen..
    Op mijn krent zitten.. in het vliegtuig. Maar dat komt helemaal goed.
    Verhalen van een grote emotionele reunie volgen snel ;)

• 26 November 2009 - 18:44

Je Vader:

Hey dochter van me.

Alles gevolgd op jullie site. Ik zie dat je een leuke tijd hebt en volop geniet. Ik heb Eddy uitgezwaaid - zag een vliegtuig: dat moest hem zijn-
    Veel plezier nog samen

• 27 November 2009 - 14:52

Eddepet:

He Theo
    Ik heb terug gezwaaid hoor!! Ik zal het 15e raam van achter (stuurboord) maar dat had je al gezien..

Dag alle anderen! Ik ben zonder kleer scheuren aangekomen..de eerste yens zijn getapt, en ook al weer uitgegeven (metro + hotel + internet) en het allemaal de moeite waard.

Ben er ondertussen ook al achter waarom al die japanners zo klein zijn. Die WCs en wasbakken hangen zo laag. Dus als ze lang waren krijgen ze rug klachten.. Een soort darwineske 'natural selection' zullen we maar zeggen..

Morgen om 13:00 is de reunie.. dan komt de shinkansen aan in Fukuoka!

Vanaf morgen begint de vakantie echt!!!!

• 28 November 2009 - 08:59

Suzanne:

Kan bijna niet wachten op de ontknoping van de grote reunie!! (Ben GEK op reunie's ;-))
    Goed te lezen dat je goed bent aangekomen Ed!!
    Heeeel veel plezier gewenst saampies en wacht met smart op jullie volgende bericht!!
    Liefs, Suzanne