Mistig - Reisverslag uit Beppu, Japan van Esther Rozeboom - WaarBenJij.nu Mistig - Reisverslag uit Beppu, Japan van Esther Rozeboom - WaarBenJij.nu

Mistig

Door: Eddy

Blijf op de hoogte en volg Esther

03 December 2009 | Japan, Beppu

Hallo lieve lezertjes
Er is al weer een dag verstreken, dus is het weer tijd om een mooi verhaal op het wereld wijde web te plaatsen..
Eddy zit lekker in de luie computer stoel terwijl Esther huiselijke taken verricht als koken, afwaasen en thee zetten.

Vandaag maar een kort berichtje omdat het hele verhaal is verdwenen via de grote stromingen van informatie over het wereld wijde web.

Het verhaal in steekwoorden:
-Bruut gewekt door Aziaat in hostel
(we liggen op een gedeelde slaapkamer)
-Vroeg opstaan voor reis naar Mnt Aso (1 van de grootste actieve vulkanen ter wereld)
-2 reisgenoten opgepikt, italiaan en engelsman
-leuk gebabbeld met Amerikaanse Japanners
-Aso Vulcanic museum was een domper alles beetje oudbollig en het meeste in Japans.
-Wel leuk was de speciaal voor ons gestarte film in de filmzaal (we zaten met z`n 2-en in een verder lege zaal)
-VUlkaan op gewandeld, veel SO2, groot deel afgesloten, alleen dikke rookwolken die als een verticale muur naar boven kwamen. De krater zelf was nauwelijks te zien.
-Terug, Vlaming en Fransman ontmoet, Engelsman en Italiaan weer tegen gekomen, terug naar hostel, en toch nog even naar de lokale Onsen
=onsen is warm water bron die fungeerd als opnebaar bad.
-Morgen meer onsen, en meer verhaal.

E&E

• 03 December 2009 - 11:10

Wouter En Mechteld:

Haha we zijn erg benieuwd naar de rest van jullie verhaal!;) Geniet er lekker van! Liefs

• 03 December 2009 - 12:59

Eef:

hey,
    hmmm, vervelend he, moeilijk toetsenbord én geen opslagruimte ;).
    Maar ben heel benieuwd hoe dat bij die Onsen is, dus verwacht morgen een volledig verslag!
    liefs

• 03 December 2009 - 20:49

Jos:

He Ed, weet je nog iets van vulkaan Mount St Helens. Dat was niet bepaald met een oudbollig toeristeninfocentre. Mooie film erbij met als klap op de vuurpijl die enorme klap gefilmd, waarbij de halve berg het heelal in werd geschoten. Dat heeft veel maanstof opgeleverd en de ringen van Saturnus opgeleukt.
    Die naam Onsen deed mij denken aan de naam van wezens in In de ban van de Ring. Kan dat? In zo'n Ons hebben we ook in Canada nog even gezwommen, totdat er een onweer losbrak. Maar het was wel een leuke ervaring, zo'n natuurlijke badkuip.
    Gr ook van Herlud

• 04 December 2009 - 10:31

Jacoline:

Waar blijven nou toch die foto's? Ik wil er zeker wel 2 zien van jullie in een Ons. Of moeten we wachten tot we een ons wegen ;-)

Enneh: Eddy dat is niet 3.0 hoor, jij in een luie stoel terwijl Esther... Es: wanneer voed je hem eens op?

Tantetje J.